Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh.
Digitale factuurverwerking
Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.
Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.
Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.
Hekkelman advocaten is gespecialiseerd in arbeidsrecht, ondernemingsrecht, overheid en vastgoed en familie- en erfrecht. Partner in printbeheer is het Ricoh Document Center in Nijmegen. “Omdat er dagelijks veel documenten worden gedeeld met onder andere rechtbanken, Raad van State, UWV en klanten is het zaak dat de uitwisseling ervan zo efficiënt mogelijk verloopt,” aldus Janine Huijsman, stafmanager ICT, Marketing & Facility.
Het transportproces optimaliseren. Dat was de wens van ETC Holland. Voorheen verwerkten en archiveerden zij hun orders en inkoopfacturen nog handmatig. Dit leverde een hoop administratieve taken op en was tijdrovend. Daarom zochten ze naar een oplossing om dit efficiënter en soepeler in te richten. Lees hoe dat de organisatie verging én wat het opleverde.
“Dankzij de oplossing van RDC Nijmegen verwerken én archiveren we nu eenvoudig 50 orders in één keer.”
Coen van Dinther, Administrateur bij ETC Holland
Business case
EJP Financial Astronauts
Onder de noemer ‘Financial Astronauts’ houdt accountants- en advieskantoor EJP ondernemers en organisaties op koers. Door hen belangrijk (administratief) werk uit handen te nemen. Peter Hendriks, Applicatiebeheerder bij EJP: “Wij ontvangen nog steeds veel fysieke post. Dat kostte veel tijd. We wilden dit slimmer doen. Helemaal nu we vaker op afstand werken. Daarom wilden we ook een oplossing om online samen te werken.” Daarom installeert Ricoh twee multifunctionele printers, voorzien van een AFAS-koppeling.
“Het secretariaat bespaart zeker 4 uur per week op het rondbrengen van post. De doorlooptijden zijn korter en klantdossiers zijn altijd compleet.”
Peter Hendriks, Applicatiebeheerder, EJP Financial Astronauts
Business & IT services: één aanspreekpunt
Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze Business & IT services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen
De voordelen van onze Business & IT services:
Flexibel, schaalbaar en op maat
Altijd één aanspreekpunt
Geen kapitaalinvesteringen nodig
Veilig en altijd up-to-date
Uitgebreide persoonlijke service
Meer informatie over Business & IT services
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen van onze Business & IT services voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief vol inspiratie, inzichten en praktijkcases over de laatste trends in werk, met onderwerpen als digitaliseren, samenwerken en (professioneel) printen.
Bedankt voor je aanmelding. Je ontvangt de eerstvolgende nieuwsbrief in je mailbox.
We bellen je graag op een moment dat het jou uitkomt. Geef bij de Opmerkingen aan wanneer je gebeld wilt worden en waar je vraag over gaat. Wij nemen vervolgens contact met je op wanneer je dat wenst.